پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1402/08/24

همزمان با هفته بسیج، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسانو به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، مهدی‌دونده، معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور به همراه معاون برنامه‌ریزی و‌ توسعه فرمانداری، روسای ادارات صمت، تعاون، کار‌و‌رفاه اجتماعی، مرکز آموزش فنی و‌حرفه‌ای و  جهاد کشاورزی از مرکز رشد فناوری نیشابور بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید دونده با اشاره به منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی)  در خصوص حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: در این مرکز رشد، مجموعه‌هایی مستقرند‌ که‌ در کشور اثر‌گذارند و این امر نشان‌دهنده شان ‌‌جایگاه علمی نیشابور است و‌ ما باید به‌سمت و‌سویی‌ برویم که موانع را از مسیر تولیدکنندگان برداریم و استقرار شرکت‌های اثر‌گذار را شاهد باشیم.

سرپرست معاونت استانداری و ‌فرمانداری ویژه نیشابور در ادامه با تاکید بر لزوم توجه به نخبگان و ضرورت پیوست‌های علمی ‌و دانشی به روند فعالیت تولیدکنندگان اظهار‌ کرد: نیشابور قطب کشاورزی، علمی و‌دانشگاهی است و‌باید توسعه در حوزه کسب و‌کارهای دانش‌‌بنیان داشته باشیم.

گفتنی است مرکز رشد فناوری شهرستان نیشابور از بدو تاسیس تاکنون بیش از  130شرکت‌ فناور و دانش‌بنیان را مورد حمایت ‌‌و پشتیبانی قرار داده و بستر  اشتغال بیش از 500 نفر را ایجاد کرده است.

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.